07/04/17

6 DE ABRIL PERSOA ACTIVA, PERSOA FELIZ

Durante a semana  do 3 ao 7 de Abril:
* Participamos no Programa de Distribución de Froita na escola,  tanto os alumnos de E. Infantil coma de Primaria.



* Os alumnos de 6º agasallaron cunha froita de origami aos alumnos de 3 anos, ademais de 
ensinarlle a canción da froita.

* Todos os alumnos de Primaria reunímonos o día 6 de Abril no patio, para celebrar o Día da Actividade Física co xogo de mans inventado por antigos alumnos para a nosa canción da froita "Vitamínate"

ENSÍNALLE ESTE XOGO AOS TEUS AMIGOS

Fai un comentario:
Que che pareceu a Semana da Froita?, Gustáronche todas as froitas?. E o xogo de mans, foi divertido?

11 comentarios:

  1. Gustoume moito esta iniciativa. Tamén todas as froitas. É unha forma de concienciar a todas as persoas de que o consumo de froita pode mellorar a nosa forma de vida.

    ResponderEliminar
  2. gustoume moito pero costa moito

    ResponderEliminar
  3. Gustoume moíto a semana da froita por saber que froita nos tocaba cada día. A min gustaronme todas as froitas excepto a fresa.O xogo de mans gustoume moito. Foi todo moi divertido!

    ResponderEliminar
  4. Gustume moito a semana da froita.A min gustoume todas as froitas.E o xogo de mans gustoume moito.

    ResponderEliminar
  5. Soy yaneli gustume moito a semana da froita.A min gustoume todas as froitas.E o xogo de mans gustoume moito.

    ResponderEliminar
  6. Xiana 4º
    Me encantou.Foi moi divertido adiviñar as froitas.Me divertin moito

    ResponderEliminar
  7. Gustoume moito a semana da froita.A froita que mais me gustou foi o platano, e me encantaría que se volverá a repetir .

    ResponderEliminar
  8. Gustoume moito a semana da froita ,toda a froita estaba moito voa o xogo de mans foi moi divertido gustariame qué se repetise mais a miudo

    ResponderEliminar
  9. Anónimo23/4/17

    A semana da froita pareceume unha actividade fantástica, ainda que todos os días como froita, a que menos me gusta é a pera.
    Gustoume tamén o xogo de mans "Vitaminate" porque o fixemos todos xuntos e nos divertimos moito.

    ResponderEliminar
  10. Anónimo24/4/17

    A semana da froita gustoume moito, gustaronme todalas froitas, menos a pera.Ademais gustoume moito o xogo de vitaminate, porque me divertin moito xogando cos meus compañeiros.

    ResponderEliminar
  11. Anónimo24/4/17

    Gustoume o xogo de mans, foi divertido. Estivo ben o de acostumarse a froita, ainda que había algunha que no me gustou.

    ResponderEliminar